Lars Falk: Gör det intressant. Gör det annorlunda.

Gör det intressant. Gör det annorlunda. Utmana. Tilltro mottagaren förmågan att läsa av, lägga till, uppleva. Var personlig. Bjud på det du själv lärt och känt. Låt dina antaganden och ställningstaganden skymta. Du är produktens advokat. Visa att du tror på din klient, gråt om så krävs.

Lars Falk är en copywriter av hög rang. Det visar han inte minst i boken Skrivbok. Därifrån har jag norpat de här orden.



4 svar till “Lars Falk: Gör det intressant. Gör det annorlunda.”

  1. Louise skriver:

    Var hittade du den boken?

  2. Mattias skriver:

    Hmm… Bra fråga. Jag hittade den på rea i den lokala bokhandeln för ett par år sedan. Tror att jag gav en femtilapp för den (de förstod uppenbarligen inte dess rätta värde). Idag verkar boken hopplöst svår att få tag på. Prova med Tradera eller sök på antikvariat.

  3. Ida S skriver:

    Boken gar att beställa för 150 slantar pa förlagets hemsida: http://www.atlantisbok.se/

  4. Mattias skriver:

    Snyggt jobbat, Ida.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *