Vinn boken som inte går att få tag på
Den här boken bläddrar jag varsamt i, och jag injicera långsamt vartenda ord där in i mitt blodomlopp. I Reklambibeln finns sanningar och citat från reklamens stora. Vi snackar Bill Bernbach, David Ogilvy och Leo Burnett. Och vi pratar svenska inspirationskällor som Sören Blanking, Leon Nordin, Jan Cederquist och Anna Qvennerstedt. Det finns bara en hake för dig som vill köpa boken: den går inte att få tag på. Den är hopplöst slutsåld. Men som på mycket annat finns det en lösning: genom att göra nästan ingenting kan du vinna boken här på Please copy me.
Såhär gör du för att vinna boken
1) Fyll i ditt för- och efternamn och din e-postadress i kommentarformuläret här nedanför. Det räcker. Inga motiveringar eller klämkäcka slogans. Och lugn, din e-postadress kommer inte att visas för andra (om du skriver den i fältet e-postadress) .
Tävlingen pågår fram till och med den 13 december, då Reklambibeln lottas ut bland alla er som deltar i kampen. Juryns beslut kan givetvis inte överklagas. Vinnaren blir bjuden på porto och frakt och lär ha boken hos sig innan jul. Lycka till!