Det här är Please copy me – en blogg om konsten att skriva reklam. Eller snarare, det var en blogg. Jag startade den i augusti 2006. Sex år senare valde jag att lägga ner den. Det hann bli över 1 300 inlägg, och vartenda ett finns kvar här. Eftersom vi nu har stöpt om den i en annan form kan det hända att bilder, filmer och texter ser något annorlunda ut. Hoppas att det är lugnt.

Varför är vi bara hälften så bra?

Häromdagen gav jag dig de första 58 orden i min första gästkrönika i Resumé. Nu finns hela min förhoppning om reklambranschen att läsa – på webben eller i senaste papperstidningen.

Resumé: Varför är vi bara hälften så bra?

Kommentera mer än gärna krönikan – direkt på Resumé och här.

Läs också
Kontaktmannen: Diagnostisering av den förbittrade reklamarbetaren
Niclas Strandh: Allt är marknadskommunikation



Ett svar till “Varför är vi bara hälften så bra?”

  1. Fredric skriver:

    Hurra, vad bra. Föredömligt, hoppfullt och inspirerande.

    Var nu så vänlig och hjälp Elisabeth Ström med skrivandet så slipper folk fortsätta skriva elaka saker i kommentatorsfälten. 😉

Kommentera