Pricka äggen: Direktreklam

Tävlingen Pricka äggen går ut på att pricka vilka bland de 109 nominerade bidragen som förvandlas till ett gyllene ägg den 2 april. Den som lyckas bäst vinner Guldäggsboken 2009 (värde 595 kronor) och en helårsprenumeration på Dagens Media (värde 2 495 kronor). Varje dag under veckan kommer två kategorier i stöten att presenteras här på Please copy me. Lämna din röst som en kommentar under respektive inlägg. Tänk på att rösta utifrån hur du tror att juryn har röstat, inte nödvändigtvis på den du själv tycker förtjänar att belönas. Rösta under riktigt namn eller känd pseudonym och att ALLTID ange en korrekt e-postadress (den kommer inte att visas på bloggen). Tävlingen avslutas den 1 april klockan 23.59. Fullständiga tävlingsregler hittar du här.


Först ut: 1/16 Direkt

4 italienska ord / Dixikon / Sturm & Drang / Läs mer >>

Ett spännande kvarter / Papercut / DDB Stockholm / Läs mer >>



Har du det som krävs?
/ Försvarsmakten / DDB Stockholm / Läs mer >>

Personlig inbjudan / Elmsta 3000 Horror Fest / Saatchi & Saatchi / Läs mer >>



Prova vår nya kniv
/ J A Sundqvist AB / ANR.BBDO / Läs mer >>


Uteliggarkuvertet / Göteborgs Räddningsmission / GOSS Reklambyrå / Läs mer >>

weedo
Weed-o-Grammet / TV6 / Le Bureau / Läs mer >>

***

Vilket av bidragen ovan tror du att juryn har valt att belöna med Guldägget?
Lämna din röst som en kommentar. Tänk på att rösta under riktigt namn eller känd pseudonym och att ALLTID ange en korrekt e-postadress (den kommer inte att visas på bloggen). Du får bara rösta på ETT av bidragen i varje kategori.

***

Rösta också på
Pricka äggen: Tidningsannonsering
Pricka äggen: Media
Pricka äggen: Integrerat
Pricka äggen: Radio
Pricka äggen: Interaktivt
Pricka äggen: Reklamfilm
Pricka äggen: Utomhus
Pricka äggen: Design
Pricka äggen: PR