Pricka äggen: Integrerat

Tävlingen Pricka äggen går ut på att pricka vilka bland de 109 nominerade bidragen som förvandlas till ett gyllene ägg den 2 april. Den som lyckas bäst vinner Guldäggsboken 2009 (värde 595 kronor) och en helårsprenumeration på Dagens Media (värde 2 495 kronor). Varje dag under veckan kommer två kategorier i stöten att presenteras här på Please copy me. Lämna din röst som en kommentar under respektive inlägg. Tänk på att rösta utifrån hur du tror att juryn har röstat, inte nödvändigtvis på den du själv tycker förtjänar att belönas. Rösta under riktigt namn eller känd pseudonym och att ALLTID ange en korrekt e-postadress (den kommer inte att visas på bloggen). Tävlingen avslutas den 1 april klockan 23.59. Fullständiga tävlingsregler hittar du här.


Vi är framme vid: 8/12 Integrerat

Born to be cheap / Tele2 / Forsman & Bodenfors / Läs mer >>



Crimemedicine
/ Läkemedelsverket / Granath Euro RSCG / Läs mer >>



Gaisblomman
/ IFK Göteborg / ANR.BBDO / Läs mer >>




Kontant Amigos
/ Tele2 / Forsman & Bodenfors / Läs mer >>



Sandwich
/ Wasabröd / Forsman & Bodenfors / Läs mer >>

Skoda Greenline – Bättre för miljön / Skoda Sverige / DDB Stockholm / Läs mer >>

Vakna / Svenska McDonald’s / DDB Stockholm / Läs mer >>

***

Vilket av bidragen ovan tror du att juryn har valt att belöna med Guldägget?
Lämna din röst som en kommentar. Tänk på att rösta under riktigt namn eller känd pseudonym och att ALLTID ange en korrekt e-postadress (den kommer inte att visas på bloggen). Du får bara rösta på ETT av bidragen i varje kategori.

***

Rösta också på
Pricka äggen: Tidningsannonsering
Pricka äggen: Media
Pricka äggen: Radio
Pricka äggen: Interaktivt
Pricka äggen: Reklamfilm
Pricka äggen: Utomhus
Pricka äggen: Design
Pricka äggen: PR
Pricka äggen: Direktreklam




23 svar till “Pricka äggen: Integrerat”

  1. Peter A skriver:

    Säga vad man vill men McDonald´s kampanj är så otroligt ovanlig. just att det är mcdonalds.Hur är det möjligt? det är min favori.

  2. Magnus Jakobsson skriver:

    Här gissar jag att någon av DDB kampanjerna ELLER Gaisblomman vinner guld.

  3. Anjo skriver:

    ANR – gajsblomman

  4. Jakob skriver:

    Skoda Greenline – Bättre för miljön

    Bra/skoj/intressant/tajt

  5. Aludd skriver:

    Denna är svår men jag tror att, att, att Gaisblomman vinner nej jag ändrar mig till Kontant Amigos.

  6. Nicke skriver:

    Gaisblomman

  7. Omer Rosenbaum skriver:

    Born to be cheap Självklart även förre tittade jag de andra kampanjer.

  8. A skriver:

    Haha. Cheap vinner aldrig.

    BAra för att det är stort betyder inte att det är bra.

  9. d skriver:

    skoda greenline

  10. Therese skriver:

    Crimemedicine

  11. Emanuel Mankert skriver:

    Jag röstar på: Skoda Greenline – Bättre för miljön / Skoda Sverige / DDB Stockholm /

  12. Josefine skriver:

    Crimemedicine

  13. Lindlund skriver:

    Vakna, McDonald's/DDB

  14. Lindlund skriver:

    McDonalds, Vakna.

  15. Dan skriver:

    Crime Medicine.

  16. Hanna skriver:

    McDonalds

  17. Jonas Lindblad skriver:

    Tele 2, Born to be cheap… money rules sometimes

  18. Sofie skriver:

    Born to be cheap / Tele2 / Forsman & Bodenfors

  19. K Martin Dahl skriver:

    Skoda Greenline – Bättre för miljön

  20. Björn Rydholm skriver:

    crime medicine

  21. Desiré skriver:

    Hoppas crime medicine

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *