Pricka äggen: Media

Tävlingen Pricka äggen går ut på att pricka vilka bland de 109 nominerade bidragen som förvandlas till ett gyllene ägg den 2 april. Den som lyckas bäst vinner Guldäggsboken 2009 (värde 595 kronor) och en helårsprenumeration på Dagens Media (värde 2 495 kronor). Varje dag under veckan kommer två kategorier i stöten att presenteras här på Please copy me. Lämna din röst som en kommentar under respektive inlägg. Tänk på att rösta utifrån hur du tror att juryn har röstat, inte nödvändigtvis på den du själv tycker förtjänar att belönas. Rösta under riktigt namn eller känd pseudonym och att ALLTID ange en korrekt e-postadress (den kommer inte att visas på bloggen). Tävlingen avslutas den 1 april klockan 23.59. Fullständiga tävlingsregler hittar du här.


Vi är framme vid: 9/12 Media

Arla Kokboken iPhone app / Arla Foods / Carat Sverige AB / Läs mer >>



Fotboll i mobilen
/ Telia Sonera Sverige / Storåkers McCann / Läs mer >>

Glada änkan / Folkoperan / Lowe Brindfors / Läs mer >>

Levande reklamskylt / Göteborgs Räddningsmission / GOSS Reklambyrå / Läs mer >>

McDonald´s – Stämpeln / Erland Cessan (McDonald’s Hamngatan) / DDB Stockholm / Läs mer >>

Presentatörsskapet / Boxer / Abby Norm / Läs mer >>

Programhittaren / Sveriges Radio / Forsman & Bodenfors / Läs mer >>

Sista menyn / Amnesty / RBK Communication AB / Läs mer >>

Stefan the Swopper / Posten / Åkestam Holst / Läs mer >>

Upptäck vad din signatur kan göra för klimatet / Vattenfall / Lowe Brindfors / Läs mer >>

***

Vilket av bidragen ovan tror du att juryn har valt att belöna med Guldägget?
Lämna din röst som en kommentar. Tänk på att rösta under riktigt namn eller känd pseudonym och att ALLTID ange en korrekt e-postadress (den kommer inte att visas på bloggen). Du får bara rösta på ETT av bidragen i varje kategori.

***

Rösta också på
Pricka äggen: Tidningsannonsering
Pricka äggen: Integrerat
Pricka äggen: Radio
Pricka äggen: Interaktivt
Pricka äggen: Reklamfilm
Pricka äggen: Utomhus
Pricka äggen: Design
Pricka äggen: PR
Pricka äggen: Direktreklam




19 svar till “Pricka äggen: Media”

  1. Aludd skriver:

    Stefan the Swopper

  2. Nicke skriver:

    Stefan

  3. Omer Rosenbaum skriver:

    Levande reklamskylt / Göteborgs Räddningsmission

  4. Anders skriver:

    Räddningsmissionen.

    En fråga: Finns det bara fem sex reklambyråer i landet som gör guldäggig reklam? Samma byråer i inlägg efter inlägg. Slående. Och förvånande.

  5. Emanuel Mankert skriver:

    Jag röstar på: McDonald´s – Stämpeln / Erland Cessan (McDonald's Hamngatan) / DDB Stockholm /

  6. Jakob skriver:

    Levande reklamskylt

  7. Hanna skriver:

    Gbgs räddningsmission

  8. Josefine skriver:

    McDonald´s – Stämpeln

  9. Jag tror på McDonald's-stämpeln.

  10. Dan skriver:

    McDonald´s – Stämpeln

  11. Lindlund skriver:

    Göteborgs Räddingsmission/GOSS

  12. Sofie skriver:

    Levande reklamskylt / Göteborgs Räddningsmission / GOSS Reklambyrå

  13. K Martin Dahl skriver:

    Mc Stämpeln tror jag på, förstår inte hur de gula gubbarna skall motivera beslutsfattarna bara?

  14. Björn Rydholm skriver:

    Amnesty

  15. Desiré skriver:

    stämpeln för McDonalds/ DDB

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *