Filip Nilsson: "Här är hemligheten bakom F&B"

Filip Nilsson är copywriter, CCO (chief creative officer) och delägare på Forsman & Bodenfors i Göteborg. Häromveckan besökte han Berlin School of Creative Leadership och berättade om hur folket på en av Sveriges ledande reklambyråer ser på kreativitet, ansvar och prestige. Och hur det beryktade golvet får dem att prestera 125 procent. Dessutom berättade han om tankarna bakom kampanjer för IKEA, Volvo, Apoliva, AMF Pension och Tele2. Föreläsningen är knappt 50 minuter – sedan följer frågor från publiken.

4 svar till “Filip Nilsson: "Här är hemligheten bakom F&B"”

  1. Albin skriver:

    Yes, den här bloggen är så grym. Tack för allt intressant du lägger ut!

  2. […] This post was mentioned on Twitter by Mattias Åkerberg and Paul Martinsson, Erik. Erik said: RT @pleasecopyme: Filip Nilsson: ”Här är hemligheten bakom F&B” http://bit.ly/8jWNP9 #pleasecopyme […]

  3. […] Filip Nilsson: ”Här är hemligheten bakom F&B” […]

  4. […] This post was mentioned on Twitter by Emil Nikkhah and denro, Sarah Larsson. Sarah Larsson said: TACK!!! RT @pleasecopyme Filip Nilsson: "Här är hemligheten bakom F&B" http://bt.io/BRQg […]

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *