Pricka äggen: Vem vinner i Media? (7/14)

Tävlingen Pricka äggen går ut på att pricka vilka bland de 111 nominerade bidragen som förvandlas till ett gyllene ägg den 15 april.

VINSTEN Den som lyckas bäst vinner Guldäggsboken 2010 (värde 595 kronor), Byråboken 09/10 (värde 695 kronor), en helårsprenumeration på Filter (värde 349 kronor) och en helårsprenumeration på Dagens Media (värde 2 795 kronor).

UPPDRAGET Varje dag presenteras en kategori här på Please copy me. Du lämnar din röst som en kommentar under respektive inlägg. Ditt uppdrag är alltså – och detta är viktigt – att gissa vilket av de nominerade bidragen inom varje kategori som huvudjuryn har belönat med ett guldägg. Fullständiga tävlingsregler hittar du här.

linje

MEDIA (7/14)

Juryn
Amanda Koutra, Carat; Jonas Hansson, Bright Media; Björn Jutendahl, Mindshare; Anna-Lena Karlsson, Starcom; Nina Åkestam, Garbergs; Jerker Fagerström, DDB; Fredrik Svensson, Naked.

media_hetero
Hur hetero / Stockholm Pride / Åkestam Holst / Läs mer >>

media_vw
Passat EcoFuel vs Mänskliga CO2-utsläpp / Volkswagen Group Sverige / DDB Stockholm / Läs mer >>

media_rolighets
Rolighetsteorin / Volkswagen Group Sverige / DDB Stockholm / Läs mer >>

media_playground
Sömnlös på Playground / Playground Outdoor Equipment Stores / Åkestam Holst / Läs mer >>

media_flygbuss
Anti-bil / Flygbussarna / Acne Advertising / Läs mer >>

media_nokia
The World’s Biggest Signpost / Nokia / Farfar / Läs mer >>

media_sr
Podradio / Sveriges Radio / Forsman & Bodenfors / Läs mer >>

media_nk
Sagolik skoprovning / Nordiska Kompaniet / Lowe Brindfors / Läs mer >>

media_comviq
Comviq Lånekompis / Tele2 / Farfar / Läs mer >>

media_carlsberg
“Where’s the party?” by Carlsberg / Carlsberg Sverige / Great Works / Läs mer >>