Hej då, 2008! Kom, kom, kom nu, 2009!
"All I know is there’s something new this year
All I know is there’s something new real near
I don’t know much, there’s something new coming near"
– Hello Saferide – 2008
Den här känslan har växt sig stark de senaste veckorna. Egentligen är det kanske fjantigt. Vad kan ett nytt år göra för skillnad? Men jag struntar i kanske fjantigt och väljer att tro på känslan. Den som säger att 2009 kommer att bli ett fantastiskt bra, spännande och omvälvande år. För det är vad jag tror. Och jag längtar dit.
Framför allt har jag högt ställda förväntningar på vad vi i den svenska reklambranschen kan skapa och förändra. Jag lovar att Please copy me ska vara en knuff i rätt riktning. Under 2009 blir det intervjuer med Jan Cederquist, Leon Nordin och Anna Qvennerstedt. Och förnyat utseende och ny webbadress. Och mer debatt. Fler värdefulla tips. Och mer inspiration.
Gott nytt år – vi ses där!
Läs också
Please copy me: Goda nya år med yoghurt
Kontaktmannen: Det ser ljust ut
Vad tror du om 2009?