Tio-i-topp-Twitter från Please copy me (augusti 2009)

På mikrobloggtjänsten Twitter pågår samtalet konstant och hela tiden. Många av er följer mig där, och jag följer många av er. Oavsett om du är bland de 877 följarna eller inte kommer här tio av mina tweets från augusti månad i repris:

“The message is not the product, the product is the message”. Baked-In – en ny bok av Alex Bogusky. http://bit.ly/u7hzl (via @kristianluoma)

Grymt! RT @robsarve http://www.learnsomethingeveryday.co.uk/

lyssnar på Asha Ali – The time is now. hon är f*ntastisk. nya albumet kommer 7/10. http://www.myspace.com/ashaalimusic

Dagens! ”Vi reserverera oss för eventuella tryckfel.” http://bit.ly/oL1SL

Dagens bästa tweet. RT @MiaLindqvist Seg morgon, men jag tog mig upp i alla fall. Det är mer än man kan säga om #Fuglesang

“Social media isn’t a fad, it’s a fundamental shift in the way we communicate.” Se http://bit.ly/18JDLX (4:23 min)

den svenska filmhösten ser lovande ut. ser fram emot Man tänker sitt (28/8) http://bit.ly/12e1CL och Flickan (4/9) http://bit.ly/12C9Gg

Ruth vann DN:s Reklamcupen med Einstein-annonsen för Tekniska museet. högst välförtjänt! http://bit.ly/46lM2C

smart drag: ett gym i Danmark har fritt medlemskap, förutsatt att du tränar minst en gång i veckan. annars får du betala för hela månaden.

den kreativa processens vägar äro outgrundliga: “Vi funderade kring GPS. Ganska snabbt kom vi på Lill-Babs.” http://bit.ly/3cuRlh

***

Följ mig på Twitter
twitter.com/pleasecopyme

Läs mer
Please copy me: Släpp sargen, kom in i minglet, ta en kraschkurs i Twitter