Pricka äggen: Vem vinner i PR? (8/14)
Tävlingen Pricka äggen går ut på att pricka vilka bland de 111 nominerade bidragen som förvandlas till ett gyllene ägg den 15 april.
VINSTEN Den som lyckas bäst vinner Guldäggsboken 2010 (värde 595 kronor), Byråboken 09/10 (värde 695 kronor), en helårsprenumeration på Filter (värde 349 kronor) och en helårsprenumeration på Dagens Media (värde 2 795 kronor).
UPPDRAGET Varje dag presenteras en kategori här på Please copy me. Du lämnar din röst som en kommentar under respektive inlägg. Ditt uppdrag är alltså – och detta är viktigt – att gissa vilket av de nominerade bidragen inom varje kategori som huvudjuryn har belönat med ett guldägg. Fullständiga tävlingsregler hittar du här.
PR (8/14)
Juryn
Tom Beckman, Prime Pr; Jonas Sevenius, Jung; Marko Määttä, Agent Kommunikation; Brit Stakston, JMW; Lina Wätte, Storåkers; David Orlic, Volontaire; AnnSophie Jonson, Springtime.
Bok Happy Meal / Svenska McDonald’s / Prime PR / Läs mer >>
Jerry / ICA Sverige / King / Läs mer >>
Project Ware Outs / Denim Demon Jeans / Dunard, Holmgren & Partners / Läs mer >>
Hur hetero / Stockholm Pride / Åkestam Holst / Läs mer >>
Barnsäkerhetens år / Volvia Försäkringar / Jerlov Kommunikation / Läs mer >>
Dear Steve Jobs / Sveriges Television / Forsman & Bodenfors / Läs mer >>