Pricka äggen: Vem vinner i Produktion? (9/14)
Tävlingen Pricka äggen går ut på att pricka vilka bland de 111 nominerade bidragen som förvandlas till ett gyllene ägg den 15 april.
VINSTEN Den som lyckas bäst vinner Guldäggsboken 2010 (värde 595 kronor), Byråboken 09/10 (värde 695 kronor), en helårsprenumeration på Filter (värde 349 kronor) och en helårsprenumeration på Dagens Media (värde 2 795 kronor).
UPPDRAGET Varje dag presenteras en kategori här på Please copy me. Du lämnar din röst som en kommentar under respektive inlägg. Ditt uppdrag är alltså – och detta är viktigt – att gissa vilket av de nominerade bidragen inom varje kategori som huvudjuryn har belönat med ett guldägg. Fullständiga tävlingsregler hittar du här.
PRODUKTION (9/14)
Juryn
Patrick Gardner, Perfect Fools; Max Ahlborn, Acne; Jimmy Herdberg, Kokokaka; Nina Thelberg, B-reel; Magnus Svensson, From Stockholm with love; Jesper Ericstam, Social Club; Frida Färlin, Important Looking Pirates
Change perspective / Saab Automobile / Acne Production / Läs mer >>
Asylum626 / Goodby Silverstein & partners, Doritos / B-Reel / Läs mer >>
Personlighetstestet / DDB Stockholm / North Kingdom / Läs mer >>
Allemansrätten / Telenor / Garbergs Reklambyrå / Läs mer >>
Prissänkningsbannern / ICA Sverige / King / Läs mer >>