Pricka äggen: Vem vinner i PR? (8/14)
Tävlingen Pricka äggen går ut på att pricka vilka bland de 114 nominerade bidragen som förvandlas till ett gyllene ägg den 14 april.
VINSTEN Den som lyckas bäst vinner Guldäggsboken 2011 (värde 595 kronor), en helårsprenumeration på Dagens Media(värde 2 795 kronor) och boken Sälj det med ord!
UPPDRAGET Varje dag presenteras en kategori här på Please copy me. Du lämnar din röst som en kommentar under respektive inlägg. Ditt uppdrag är alltså – och detta är viktigt – att gissa vilket av de nominerade bidragen inom varje kategori som huvudjuryn har belönat med ett guldägg. Fullständiga tävlingsregler hittar du här.
PR (8/14)
Juryn
Kategoriordförande: Frank Hollingworth, King Jurymedlemmar: Desirée Maurd, Prime PR; Andreas Dahlqvist, DDB; Hanna Björk, Åkestam Holst; Marita Kuntonen, Jung; Carl Fredrik Jannerfeldt, BBDO; Robert Lund, Forsman & Bodenfors; Mitte Blomqvist, Storåkers; Hans Sydow, Saatchi & Saatchi; Åsa Höistad Jonsgården, Eventum; Jesper Eronn, Draftfcb.
Weekday tickets / Kungliga Operan / DDB Stockholm / Läs mer >>
Rolighetsstipendiet / Hastighetslotteriet / Volkswagen Sverige / DDB Stockholm / Läs mer >>
Vac From The Sea / Electrolux / Prime PR / Läs mer >>
Don’t tell Ashton / Berghs School of Communication / Berghs School of Communication / Läs mer >>
Bildkollen / Rädda Barnen / Åkestam Holst / Läs mer >>
Prisvärda Julgåvor / Rädda Barnen / Lowe Brindfors / Läs mer >>