


Emil Jonsson har tagit fotografierna på releasefesten på Röhsska den 17 oktober. Se alla här. Kul också att museichefen Ted Hesselbom pratar om kvällen som ”ett av höstens roligaste event”.
Herregud. Att lansera en bok är helt fantastiskt och rätt omtumlande. De senaste veckorna med releasefester, signeringar och föreläsningar har varit intensiva och förbisvischande som få andra. Månader – till och med år – av arbete blir till resultat, och många verkar ha väntat på (och uppskattar nu) den färdiga Sälj det med ord. Att du som läser bloggen nu också får läsa boken är någonting jag verkligen har längtat till. Och att se hur varmt mottagen den blir är en kick i sig. Kolla bara här – ett urval att alla uppmuntrande ord och foton:
Och hon fortsätter:
Det finns en blogg som heter Please copy me. Bloggen skrivs av en copywriter som heter Mattias Åkerberg, en kille som jag hade som föreläsare och handledare till ett projekt jag gjorde i skolan. Bästa föreläsningen under alla mina år i skolan. Denna Mattias har nu också släppt en bok tillsammans med Christer Wiklander som ska vara en reklambibel. Känns som ett måste i bokhyllan.
Johan Linner tar en kaffe och läser boken:

Hanna Stefansson kom på releasefesten tillsammans med sina klasskamrater på Reklam & marknadsföring på Yrkeshögskolan Göteborg.

Sophie Lokko tackar för rådet på Twitter:

Och Anna Lindh bloggar om att sälja sig själv och sin bok:

***
Boken finns nu att köpa på Adlibris (som just har det bästa priset), Bokus och CDON. Den finns dessutom på Papercut (på Södermalm) och i utvalda butiker hos Akademibokhandeln.