Vart ska Copypodden ta vägen?
Podden har gjort en resa, och kommit hit. Var ska den nu?
Jag är stolt över vad podden är och vad den ger. Men likt en artist inte bör eller behöver göra samma album mer än en gång kan också den här podden ömsa skinn, ta på sig lite nya kläder och göra ett album som är nytt.
Det händer redan, och jag vill att det händer igen. För copy är mer än bara reklam. Copywriters verkar på många andra håll än på reklambyråer och på branschgalor.
Jag vill möta intressanta kreatörer som har mycket att ge. Som har levt. Som lever. Som står för något. Som har mycket att komma med.
Precis sådana snack tror jag att rätt människor vill höra – och göra något av.
***
The podcast has evolved and reached this point. Now, what’s the next step?
I’m really proud of what the podcast has become and the value it brings. But just like an artist shouldn’t make the same album twice, this podcast is ready to evolve, change its style, and embark on a new journey.
This transformation is underway, and I’m excited to see it continue.
Because the craft of writing — copywriting — is about more than just advertising. Copywriters contribute in many areas beyond ad agencies and industry events.
I’m eager to connect with dynamic creators with rich experiences and vibrant perspectives. People who’ve lived fully, are brimming with life, stand for something meaningful, and have compelling stories to share.
That kind of conversation resonates with the right audience — the kind that inspires action.