Please copy me är ett “company of one” som driver Copycommunity och Copyklubben. Mattias föreläser om copywriting, och gör också noga utvalda uppdrag som copywriter. Kul att du är här!
[image_block image="12873" header_color="#ffffff" linkheader_color="#24c1ff" height="394" width="2/3" el_position="first"] [color_block header="Månadsbrevet" image="15" color="#24c1ff" height="394" width="1/3" el_position="last"] Please copy me är ett månadsbrev som använder en mediekanal som många har glömt bort. Den kanalen kallas för brevlådan. [/color_block] Please copy me är ett analogt månadsbrev om reklam, skrivande och kreativitet. Det sista numret – #18 – utkom i maj 2014. Det går fortfarande – med lite tur och snabbhet – att få tag i tre nummer av månadsbrevet (se nedan). Jag vill läsa om innehållet i tidigare nummer ›
Månadsbreven eller boken? Eller både och?
Just nu får du tre månadsbrev (#15, #17 och #18) för bara 99 kronor. Om du köper boken Sälj det med ord får du dessa tre månadsbrev utan extra kostnad. Fyll i formuläret nedan och tryck på Skicka. Det tar en minut, och du betalar senare mot faktura. [quote_block quote="”Ibland kan ett litet steg bakåt vara precis det som behövs för att föra utvecklingen framåt.”" linkheader="Carin Fredlund, journalist och varumärkesanalytiker, hyllar det analoga Please copy me-initiativet" width="1/1" el_position="first last"]