Copyboken nominerad till Årets Marknadsföringsbok 2023 – se hela listan!

Copyboken av Mattias Åkerberg (det är jag 🙋‍♂️) är nominerad till Årets Marknadsföringsbok 2023. Tävlingen arrangeras av Sveriges Marknadsförbund. Vinnaren avslöjas senare i höst.

Här är alla braiga böcker som är nominerade:

📘 Strategiskt Lyssnande. Mats Heide, Anette Svingstedt
📘 Vadå Agilt? Mariah ben Salem Dynehäll, Leif Denti, Anna Lärk Ståhlberg
📘 Digital Marknadsföring. Annelie Fredriksson
📘 Neuroledarskap i praktiken. Eva Hamboldt
📘 Toxiska chefer. Martina Skowronska
📘 En djävel på E-handel. Arash Gilan, Nic Staeger
📘 Vinst! Lönsamma företag går inte i konkurs. Hermann Simon, Andreas Jonason och Felix Mörée
📘 Besegra Inflationen! Hermann Simon, Andreas Jonason och Felix Mörée
📘 Copyboken. Mattias Åkerberg
📘 Apan och Kapitalet. En ekonomisk historia. Kjell A Nordström
📘 Bekvämlighetens tyranni. Andreas Ekström
📘 Bubbelhoppa. Emma Stenström
📘 Det lyckliga geniet. Psykologi för kreativa. Pär Säthil
📘 Amazonkoden. Anna Nordlander & Margareta Boström
📘 Skapa. Med historien om hur vi utvecklade Ipod & Iphone. Tony Fadell