[image_block header_color="#ffffff" linkheader_color="#24c1ff" link="4" image="12559" height="394" width="2/3" el_position="first"][color_block color="#24C1FF" header="Prenumerera" image="15" height="394" width="1/3" el_position="last"]Vill du få det analoga månadsbrevet till alla medarbetare? Fyll i formuläret, så ordnar vi resten.[/color_block]
Det här texten innehåller ett erbjudande. Men först något om resan dit:
För precis ett år sedan reste min flickvän och jag till Paris. Vi blev kvar i tre månader. På förmiddagarna läste vi nybörjarfranska (bra att kunna där!) och resten av dagarna flanerade vi längs kanalerna och gatorna, och drack vin på någon av uteserveringarna. Det var vår i luften. En idé började gro i mig: efter att i över fem år ha bloggat om reklam, skrivande och kreativitet på Please copy me bestämde jag mig för att byta plattform, att gå från digitalt till analogt, att återupptäcka den mediekanal som många har glömt bort: brevlådan. I augusti förvandlade jag bloggen till ett analogt månadsbrev. I september kom det första numret. Idag landar #7 – silvernumret – hos över 700 prenumeranter i Sverige, Norge, Finland, England och Holland. Att prenumerera är enda sättet att ta del av innehållet; det finns inte längre någon blogg, och månadsbrevet finns inte som pdf på nätet. Tanken med månadsbrevet är att inspirera, men också att experimentera och ifrågasätta: måste allt vara digitalt, gratis och tillgängligt för alla alltid och överallt? Så till erbjudandet: Nu har du möjlighet att låta dina medarbetare få läsa Please copy me i tryckt form. Det ger inspiration och nya kunskaper inom reklam, skrivande och kreativitet. En företagsprenumeration kostar 650 kronor för fem exemplar av varje nummer. Just nu får du nya #7 i fem exemplar utan kostnad när du börjar prenumerera (din prenumeration börjar alltså med #8, som utkommer den 25 april). Du börjar prenumerera genom att fylla i formuläret nedan (det tar max en minut). Jag lägger månadsbreven på lådan till dig idag. Trevlig analog läsning – och tack för uppmärksamheten. Med vänlig hälsning Mattias Åkerberg PS. Det går även att prenumerera på 15 eller 30 exemplar av varje nummer. [quote_block link="161" quote="”På ett sätt nytt, men ändå gammalt. Tummen upp för analoga verk.”" linkheader="Andrea Brodin bloggar om Please copy me i analogt format" width="1/1" el_position="first last"]