Pricka äggen: Vem vinner i PR? (8/14)

Tävlingen Pricka äggen går ut på att pricka vilka bland de 111 nominerade bidragen som förvandlas till ett gyllene ägg den 15 april.

VINSTEN Den som lyckas bäst vinner Guldäggsboken 2010 (värde 595 kronor), Byråboken 09/10 (värde 695 kronor), en helårsprenumeration på Filter (värde 349 kronor) och en helårsprenumeration på Dagens Media (värde 2 795 kronor).

UPPDRAGET Varje dag presenteras en kategori här på Please copy me. Du lämnar din röst som en kommentar under respektive inlägg. Ditt uppdrag är alltså – och detta är viktigt – att gissa vilket av de nominerade bidragen inom varje kategori som huvudjuryn har belönat med ett guldägg. Fullständiga tävlingsregler hittar du här.

linje

PR (8/14)

Juryn
Tom Beckman, Prime Pr; Jonas Sevenius, Jung; Marko Määttä, Agent Kommunikation; Brit Stakston, JMW; Lina Wätte, Storåkers; David Orlic, Volontaire; AnnSophie Jonson, Springtime.

pr_mcdonalds
Bok Happy Meal / Svenska McDonald’s / Prime PR / Läs mer >>

pr_ica
Jerry / ICA Sverige / King / Läs mer >>

pr_same
Project Ware Outs / Denim Demon Jeans / Dunard, Holmgren & Partners / Läs mer >>

pr_hetero
Hur hetero / Stockholm Pride / Åkestam Holst / Läs mer >>

pr_volvia
Barnsäkerhetens år / Volvia Försäkringar / Jerlov Kommunikation / Läs mer >>

pr_svt
Dear Steve Jobs / Sveriges Television / Forsman & Bodenfors / Läs mer >>